• تلفن09018317541 - 02142326
  • ایمیلinfo@ptd-co.com
  • آدرستهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، فلسطین شمالی ، نبش کوچه راد، ساختمان عرفان، پلاک 441
  • ساعتهای آزادساعت کاری : 8صبح الی 5 بعداظهر
پرشین تجارت دوان
  • تلفن09018317541 - 02142326
  • ایمیلinfo@ptd-co.com
  • آدرستهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، فلسطین شمالی ، نبش کوچه راد، ساختمان عرفان، پلاک 441
  • ساعتهای آزادساعت کاری : 8صبح الی 5 بعداظهر

تجارت امن و پایدار با پرشین تجارت دوان

02142326   [vfb id=1]

ورود-به-سامانه-جامع-تجارت

راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت

در این مقاله کارشناسان پرشین تجارت دوان راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت را برای شما عزیزان آماده کرده‌اند. فعالیت‌ کردن در زمینه واردات و صادرات با پیچیدگی‌های خاص خود همراه است و بسیار مهم است که افراد در امور اداری به تمامی موارد قانونی آن عمل کنند. با ما همراه باشید تا با راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت آشنا شوید.

در راستای سهولت بخشیدن به امور بازرگانی برای بازرگانان، سایت سامانه جامع تجارت ایران با آدرس الکترونیکیntsw.ir  راه اندازی شده است. با استفاده از این سامانه، سرعت انجام کارها بسیار بالاتر می‌رود، ضمن اینکه نیازی به مراجعه حضوری به مراجع مربوطه نیست و می‌توان تمامی کارها را به صورت غیرحضوری انجام داد.

تمامی تجار و افرادی که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه تجارت بین‌الملل هستند، باید با نحوه ورود به سامانه جامع تجارت ایران و ثبت نام در آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. در ادامه راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت ارائه شده است، همراه ما باشید.

ورود-به-سامانه-جامع-تجارت

ورود به سامانه جامع تجارت ایران

کاربران پیش از اینکه بخواهند از راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت استفاده کنند، ابتدا باید با نحوه ورود به این سامانه آشنایی داشته باشند.

  • آدرس سامانه جامع تجارت ایران به نشانی اینترنتی (ir) را در مرورگر خود جستجو نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از منوی موجود در صفحه بر روی گزینه سبزرنگ “ورود” کلیک کنید

برای اینکه موفق به ورود به سامانه جامع تجارت شوید، باید اطلاعات حساب کاربری خود را شامل “کدملی” و “کلمه عبور” را وارد نمایید. این اطلاعات پس از ثبت نام در سامانه جامع تجارت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت

تمامی بازرگانان که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه تجارت خارجی هستند، برای استفاده از خدمات سامانه جامع تجارت، ابتدا باید از راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت اطلاع داشته باشند و مطابق با آن مراحل ثبت نام خود را در این سامانه پشت سر بگذارند.

در ادامه راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت را به صورت تصویری برای شما عزیزان آورده‌ایم.

  • آدرس سامانه جامع تجارت ایران به نشانی اینترنتی (ntsw.ir) را در مرورگر خود جستجو نمایید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از منوی موجود در صفحه بر روی گزینه آبی رنگ “ثبت نام” کلیک کنید. در این مرحله کاربران باید متناسب با تابعیت خود، بر روی یکی از گزینه‌ها شامل “ثبت نام کاربران ایرانی” و یا “ثبت نام کاربران خارجی” کلیک نمایند.
  • درصورتی که کاربر دارای تابعیت ایرانی باشد، با کلیک بر روی گزینه ثبت نام کاربران ایرانی، صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر را مشاهده خواهد کرد که باید اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی، تاریخ تولید، نام کاربری، رمز عبور، تلفن همراه، تلفن ثابت، کد پستی محل سکونت و … را در فرم نمایش داده شده وارد کند. در نهایت نیز بر روی گزینه “ذخیره اطلاعات و ادامه” کلیک نماید.

 

با طی مراحل فوق راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت تکمیل می‌شود و کاربران می‌توانند از نام کاربری و رمز عبوری که تعیین کرده‌اند، برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات این سایت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام کاربرانی که تابعیتی غیر از کشور ایران دارند نیز مشابه با مراحل فوق است. این دسته از کاربران با انتخاب گزینه “ثبت نام کاربران خارجی” تصویر زیر را مشاهده می‌کنند که باید اطلاعات خواسته شده در آن را وارد کنند و در نهایت نیز بر روی گزینه آبی رنگ “next page” کلیک کنند تا مراحل ثبت نام برای آن‌ها تکمیل شود.

سامانه-جامع-تجارت

کاربرد راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت

سامانه جامع تجارت ایران و یا سامانه ثبت سفارش کالا به عنوان یک سامانه برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کاربردی برای صادرات و واردات در حوزه تجارت بین‌المللی
  • استفاده به عنوان یک سامانه جامع انبار و مراکز نگه‌داری کالاها
  • سامانه سنجش کالا و رتبه بندی مطابق با اعتبار
  • سامانه یکپارچه سازی معاملات ارزی
  • سامانه جامع حمل و نقل
  • سامانه جامع امور گمرکی

با وجود سامانه جامع تجارت، تمامی اقدامات به صورت یکپارچه و پیوسته انجام می‌شوند، به طوری که با مراجعه فقط به یک سامانه، می‌توان تمامی مراحل را به آسانی انجام داد. با وجود این سامانه هزینه‌ها به مراتب کاهش پیدا کرده است و نیازی به مراجعه حضوری برای انجام و پیگیری امور نیست.

ضمن اینکه اشخاص حقیقی شامل بازرگانان می‌توانند از راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت استفاده کنند و فرآیند ثبت نام در این سامانه را تکمیل نمایند، اشخاص حقوقی نیز می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند. اشخاص حقوقی برای ثبت نام در این سایت، باید شرکت مورد نظر خود را که با عنوان آن ثبت نام نموده‌اند، در سامانه جامع تجارت ثبت و سپس احراز هویت نمایند.

سخن آخر

سامانه جامع تجارت ایران با هدف خدمت رسانی در حوزه توسعه تجارت بین‌الملل راه‌اندازی شده است و استفاده از خدمات آن برای تمامی تجار و بازرگانان وجود دارد. در این سامانه امکانات و قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار گرفته است که زمینه تسهیل در تجارت را در سطح ملی و بین‌المللی فراهم نموده است. همینطور این سامانه به عنوان یک واحد تجاری مشخص در نظر گرفته می‌شود که زمینه‌ مناسبی را برای تعاملات ملی و بین‌المللی در تجارت الکترونیک فراهم کرده است. امیدواریم با مطالعه این مقاله تحت عنوان راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت بتوانید به راحتی فرآیند ثبت نام در این سایت را پشت سر بگذارید.

درصورتی که شما عزیزان مایل به فعالیت در زمینه واردات کالا هستید، می‌توانید برای دریافت خدمات ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و همینطور واردات کالاهای مختلف شامل واردات ماشین آلات  CNC، واردات انواع پمپ از گمرک، واردات قطعات ماشین آلات لیزری، واردات و ترخیص دارو و مواد اولیه دارویی، واردات و ترخیص پیستون موتور از گمرک و … از خدمات مجموعه پرشین تجارت دوان بهره‌مند شوید.

درصورتی که مایل به دریافت مشاوره تخصصی و رایگان هستید، از طریق راه‌های ارتباطی شامل شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با کارشناسان پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  • نحوه ورود به سامانه جامع تجارت ایران به چگونه است؟

نحوه ورود به سامانه جامع تجارت ایران بسیار آسان است. به طوری که متقاضیان باید به آدرس الکترونیکی این سامانه به نشانی اینترنتی ntsw.ir مراجعه کنند. لازم به ذکر است که کاربران پس از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور، می‌توانند وارد این سامانه شده و از خدمات آن استفاده کنند.

  • راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت چگونه است؟

در متن مقاله فوق راهنمای ثبت نام در سامانه جامع تجارت را آورده‌ایم. متقاضیان برای ثبت نام در این سامانه، باید مطابق با تابعیت خود وارد لینک ثبت نام شده و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند و پس از بارگذاری عکس با مشخصات تعیین شده، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

  • برای ورود به سامانه جامع تجارت ایران به چه مدارکی نیاز است؟

کاربران برای ثبت نام در سامانه جامع تجارت به اطلاعات و مدارکی شامل کد ملی، تاریخ تولد، تلفن همراه (تلفنی که به نام شخص باشد و با کدملی شخص مطابقت داشته باشد)، تلفن ثابت محل سکونت، کد پستی محل سکونت، پست الکترونیک و ایمیل فعال، تصویر پرسنلی با حجم کمتر از 200 کیلوبایت نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.